Mammas lilla plutt

Så är det alltså vardag igen. Förskola idag för Viktor. Han fick en bra
start. Först lastbil med kran och hjullastare vid bygget precis vid förskolan, sen den fina hunden vid staketet och slutligen ett glädjetjut när vi gick in genom grinden och han insåg att han skulle få gå in idag. Vi var och lekte på förskolans lekplats en helg och han blev så ledsen när han inte fick gå in. När vi kom in så kändes det sådär. Fullständigt kaos. Han blev också störd av detta. Givetvis visade jag inget, men det här är första gången jag gråtit på väg hem. Jag får hoppas att det har gått bra och sedan prata med personalen i eftermiddag. Men hela min känsla skriker just nu att gå och hämta honom och låt honom vara hemma till i vår. Skit också!

20140108-093533.jpg