Håll tummarna

Idag var det mindre rörigt på förskolan, men fortfarande lite avvaktande från Viktors sida, han brukar ju bara springa in. Vi gick dock in till Mali direkt så fick han ett känt ansikte. Vi klädde av oss där och sen sprang han iväg och lekte. Skönt.

Nästa sak är dock att det går vattkoppor på förskolan. Suck. En dag har gått sen jullovet. Det är väl inte hela världen om han får det men det är mest Albin och mig jag är orolig för. Men men svårt att göra något, inkubationstiden är 14-16 dygn! Så håll tummarna för att vi slipper det.