Träning, träning och träning

Jag är kändis:-). Eller nåväl, kanske en liten överdrift. Jag är dock månadens prenumerant i tidningen Fitness som jag prenumererat på i ett par år. En bra träningstidning som enligt mig har fokus på träning och hälsa. Många roliga och bra reportage om nya träningsmetoder. Det var Martin som tipsade om denna tidning då han gav den till Maria som present.

Det blev en del konstigheter i texten, fel namn (Svensson), bor i Sigtuna men det kan jag väl leva med:-). Fick en sjukt snygg tröja, bra målsättning att komma i den snarast:-). Sen låter ju allt extremt pretentiöst. Min make hånade mig ganska ordentligt, främst beträffande löpning två dagar i veckan. Men jag sa inte riktigt så, men ambitionen är att inför tjejvasan få till det. Dock tycker jag att det är ok att det inte har börjat ännu med tanke på att Lillkillen är två veckor idag. Herregud jag måste ju få landa först:-).

20131120-111508.jpg

En reaktion på ”Träning, träning och träning”

  1. Grattis till månadens prenumerant! Men fyy till maken som inte verkar ha koll på när lillkillen föddes. Och inte har han en aning om när det är tillrådligt att börja träna ex.vis löpning för en nybliven mamma. Bra att amningen kom igång ordentligt innan det är dags att börja träna. Och förresten, finns det sportbehåar i amningsmodell? Han kanske kan tipsa om att Fridas (hans lekkamrat i 4-5 års åldern) mamma fick upp allt högre fart under barnvagnspromenaderna.

Kommentarer inaktiverade.