Madrid

Jag bloggade för ett tag sedan att jag var på väg till Madrid men har inte bloggar något hur det var där. 

   Numera uppmanas man att slå på telefonen för att ta del av underhållningen ombord. 
 Var lite nyfiken och GPSen fungerar och visade även höjden. 

  I Madrid arbetades det. Är detta förresten att arbeta? Stilig man!
   Det förekom annat än arbete…

 Champions League med Madrid – Roma, slutade 2-0 och Ronaldo gjorde första målet.  Imponerande att stadion tar drygt 80 000 i publiken. 

Mot Madrid

Arbetet för mig till Madrid och mässan World Air Traffic Management Congress. Min huvuduppgift är att bistå med en videolänk från LFVs center för fjärrstyrda torn men det blir även tid för en del kompetensutveckling.

Familjen vinkade av mig vid tåget. Blev lite sentimental när jag kramade barnen och det sista jag på några dagar får se av dem är detta. 


Numera uppmanas man att ha sin mobil, platta eller liknande igång för att ta del av planets faciliteter. 

  

Väl framme i Madrid och incheckad blev det en fantastisk middag med kollegorna för en rimlig peng. Pasta med tryffel och Rioja. Just nu är det inte så hårt arbete i saltgruvan…