Madrid

Jag bloggade för ett tag sedan att jag var på väg till Madrid men har inte bloggar något hur det var där. 

   Numera uppmanas man att slå på telefonen för att ta del av underhållningen ombord. 
 Var lite nyfiken och GPSen fungerar och visade även höjden. 

  I Madrid arbetades det. Är detta förresten att arbeta? Stilig man!
   Det förekom annat än arbete…

 Champions League med Madrid – Roma, slutade 2-0 och Ronaldo gjorde första målet.  Imponerande att stadion tar drygt 80 000 i publiken. 

Första veckan

Efter åtta och en halv månads fantastisk föräldraledighet har jag nu arbetat en vecka. Rätt in i hetluften blev det, min chef hörde av sig för ett par veckor sedan och undrade om jag ville ta över ett haltande projekt. Jag antog utmaningen! Det har inneburit två resor över dagen till Norrköping, taxi 05.34 och hemma igen 19.30. De andra dagarna har också varit intensiva. Nu väntar vi på att boarda vår flight. Cissi läste Aftonbladet och jag läste jobbmejl. Då visar Cissi mitt horoskop. Minst sagt träffande!

20130906-135506.jpg