Oj, vad duktiga barnen har varit under resan. Uppstigning 04:45 och iväg till Arlanda. Gick bra, men tar ju sin stund för småbarnsfamiljen. Efter säkerhetskontrollen deklarerade Viktor tydligt att han ville gå ut. Krävdes en del förklarande att det inte gick och distraktion av flygplan.

Första flygningen till Oslo satt jag och Ellinor själva och pappa och killarna längre bak. Snabbt byte i Oslo så det var till att ta det långa benet före det korta. Andra flygningen var väääldigt lång, när vi närmade oss Boston kändes det som om det varit skönt att stanna där. Men flygningen gick väldigt bra. Nytt och schysst plan och för en gång skull god mat. Så klart fick jag äta den kall för då skulle ju Ellinor ha uppmärksamheten. Här snackar vi lite.
Jag passade på att se den danska filmen en ”A Royal affair”, riktigt bra men tror att den är bättre om det inte tar 8 timmar att se den och om man kan se mer än 10 minuter i taget.
Väl framme i Miami så tog det tid att ta sig igenom immigrations (som vanligt) och detta trots att en hel del nu var automatiserat. Barnen var ganska less där och sprang runt en hel del. Fördelen med att det tog tid var att det bara är att hämta bagaget. Sen lång promenad och buss till city. Älskar på något vi vänligheten hos amerikaner. Träffade en skön lirare på flygplatsen. Senare även samma snubbe på bussen. Vi snackade en del och han tipsade om en bra solskyddskräm med högfaktor samtidigt som man blir väldigt brun. Han var bevis på det. Jag är dock tveksam, jag har ju med mig mina SPF50 Eco, vem vet vad hans innehåller?
Väl framme på hotellet blev det incheckning och lite snabb packning och sedan direkt till stranden. 

Sämre kan man ju ha det! Behöver bara korsa gatan och sjukt skön stämning här, det är helt ok att bara traska runt i bikini och flipflops på gatorna.
Efter bad blev det till att leta matställe. Blev burgare och de absolut bästa var apelsinjuicen. Slurp.
Albin skippade middagen och sov. Viktor och jag har som sagt haft lång resdag.
Väl hemma på hotellet somnade vi ovaggade. Viktor ville att jag skulle fota honom och Ellinor. Detta var alltså dag ett.

Anders juice ser riktigt fin ut 😉
Skönt å höra att det gick att uthärda flygning och alla byten.
Ha det riktigt bra så ses vi snart hoppas jag!
Han var nöjd men höll med om att apelsinjuicen var fantastisk. Vi lovar att njuta. Vi får planera in en träff.
Haha! Humlejuice går inte av för hackor! Vi får hitt en helg efter nyår.