Det ser ut att bli jättebra! Snygg tapet, massor av rosa så Anders trivs (?) och golv som är som nya ☺
Vi är väldigt nöjda Bara få hit röris så vi får tillbaka elementet, spm den isbit jag är sover jag numera med strumpor…
Det ser ut att bli jättebra! Snygg tapet, massor av rosa så Anders trivs (?) och golv som är som nya ☺
Vi är väldigt nöjda Bara få hit röris så vi får tillbaka elementet, spm den isbit jag är sover jag numera med strumpor…