Igår var de öppet hus hos Norrköpings Symfoniorkester. De bjöd in med barnaktiviteter och man fick prova instrument. Nassim Al Fakir busade och gjorde det barnanpassat. Mycket lyckat!
Vi satt längst fram på balkongen. Albin satt stilla och lyssnade fascinerat i princip hela timmen. Viktor har lite mer fart i benen och klättrade omkring en del så att vi blev lätt nervösa. I vagnen hem somnade de båda två.
